Tummen upp gjorde mamman...

God kväll.
 
Jag har just dött i soffan efter middag och betalat räkningar, always a pleasure.
Pank igen.
Underbart.
 
För att man inte ska deppa ihop totalt så har jag vid nästa tygbeställning får jag unna mig...
 
 
... det här viskostyget med sländor på.
 
Ser kanske inte så fint ut men det var det faktiskt, jag hade beställt tygprover till kunder och beställde hem ett prov på detta också i bara farten.
Det var alltså finare än förväntat och det får bli "Månadens belöning" till den fattiga studenten från henne själv, 140 spänn ca för två meter.
Kan jag sy mig något snyggt av när jag har tid... om 100 år.
 
Nej, jag mår förresten inte bra idag heller men jag har bara två dagar kvar, ja eller en och en halv.
Bara att inse fakta, jag kommer behöva dras med detta ganska lång tid framöver, jag får försöka gaska upp mig.
 
KUL var dock iallafall att sonen var här igår och blev lite HET på min nya affärsidé:
T-shirts till män!

Tur för honom (och mig) så var det mönstret jag köpt mer "ungdomsbetonat"  eftersom det var figursydda tröjor...
 
... och han gillade faktiskt också den t-shirten jag håller på med med ankare på fast efter mätning av honom själv samt av den t-shirten han hade på sig sa han:

- Du nästa gång jag kommer kan vi väl sätta oss ner och titta på blommiga t-shirt tyger?
Jag bara:
 
 
Alltså nu ska tanten krypa till kojs igen, jag är så trött att jag bara sitter och gäspar så ögonen tåras, sov gott alla trötta.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0