Absolut inte...

Go´kväll!
 
Sitter som en padda och bara dööööööör i soffan.
Egentligen har det inte varit så mycket action som det låter som men jag var uppe tidigt idag och Milou och jag for iväg till Chifen för morgonfika...
 
 
... det fick bli cykelkorg för Milou så vi skulle hinna hem snabbt för att jobba med läxa sen, SYLÄXA, jag hade bestämt mig för att göra någon teori...
Nej tack, absolut INTE!

Det har blivit lyckat kostymjobb och jeans och sedan ett par kundbyxor (min) som gick i graven för jag hade glömt SÖMSMÅN!!!
Byxorna blev för små, inte ens jag kunde ha dom så dom åkte rakt i soppåsen.
Fan, och inget mer av det tyget har jag, vi får tänka om.
Jävligt klantigt.
 
 
På kvällen åkte jag och mötte upp sonen på LAS, han skulle röntga sitt knä.

Så till igår...
 

 
Sol, bikini, jag och mamma satt i trädgården och läste, eller jag lyssnade och hon läste bok.
Så himla skön söndag, så varmt och vid 16.30 gick vi långpromenad till mormors grav, morsan kollade blommorna och jag och Milou drack vatten.

Vid halv sex satt vi på en bänk och tittade på havet...
 
 
 
Tripp, Trapp, Trull, en ljuvlig kväll.
 
Såg förut att vi fått meddelande/mail från skolan men kunde inte mäkta med att öppna det.
Det har låst sig fullständigt, jag skiter i det och kör min (och chefens) grej...
Så länge det nu varar.
Jag menar hon och jag varar nog men jag menar ignorera skolan.

Nåväl, inte tänka på det och få ångest.
 
 
Dags att krypa til kojs, imorgon skall jag sy igen, jepp ingen teori då heller.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0