När jag störde en gudstjänst eller vad det nu var...

Så var det HÖST på riktigt då.

1. Höstjacka på till jobbet.
2. Första dagen jag var tvungen att byta från flip flops i ateljén till skor för att jag frös om fötterna och frös även i sommarklänning.
3. Idol som kvällsnöje på tv.

Kastade mig hem efter jobbet och var hemma redan 18.20 för att hinna ut och gå med Milou innan det blev mörkt...
 
 
... det hann ju bli kolmörkt innan jag hunnit halva vägen.

Skönt att få lite luft dock och mitt under promenaden, i en sänka, höll ett "svänggäng" någon typ av gudomlig sammankomst.
Jag kunde inte låta bli att vara lite retsam och hejade högt och ljudligt på typ alla och en var och dom var ju tvugna att vara väluppfostrade och hälsa fastän dom typ bad eller blev uppfyllda av gud.
Jag ville att dom skulle bli uppfyllda av mig.
Ja, och det blev dom ju, och jättestörda.
 
Innan jobbet idag...
 
 
... så startade jag upp prickig byxa.
 
Innan dess blev dagen liksom lite förstörd.
Såg att jag fått mail från skolan, öppnade inte, fick ont i magen för jag insåg att snart är det måndag och lektionsdag.
Humöret rätt ner i skorna.

Kände att det påverkade mig hela dagen, haft såååå jobbigt att koncentrera mig att jag knappt kunde fålla ett par byxor.
Mycket seg dag på jobbet och då hade det verkligen inte ett dugg med jobbet att göra, bara måndag to come.
Usch, får klump i halsen bara av tanken.
Hur fan blev det så här...?

Nu skall jag hoppa i säng, jobb imorgon igen.
Vi ses imorgon igen.


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0