Söndag, måndag och godkänd...

 
Igår, vaf behövde jag mer än något annat i hela vida världen?
Jo, stranden och stranden blev det.
Brissund, fick min lilla berså, sedan fylldes det på med lite folk dock låg några på stranden och några en bit bort...
 
 

Min gamla hemkunskapsfröken kom med vänninna och dom hade badtermometer med sig:
20.5 grader...
 
 
Tre bad blev det under dagen varav det första blev nakenbad för då var jag helt själv.
 
 
Det vart faktiskt minimalt med ljudbok, jag behövde havets brus och tystnad.
Jag låg och halvslumrade från och till.
 

När jag åkte hem var jag faktiskt nöjd.

Så blev det matlagning, sonens flickvän skulle komma på besök.
Det blev en mycket trevlig middag (tyckte jag då 
) och jag var tvungen att ringa sonen idag för att kolla om jag fick godkänt och inte gjorde bort mig alldeles för mycket...
Ja, ur hans tonåriga synvinkel då.
Det hade gått bra, han tyckte det varit trevligt.

(VA, är det sant, jag trodde fan inte mina öron!? #harmanentonåringsåharman)

Idag har jag så satts på gardinprov/läxa:
Sy i tunt, tunt tyg samt satt på veckband.

Tog 40 minuter innan jag fick till helt rätt inställningar, sedan blev det rynkfritt, inte lätt ska ni veta...
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Så blev det hunpromenad på det fast bara en halv.
Sår på stortån, gympaskor funkade INTE, jag haltade.

Vänster arm PAJ efter jobbet så jag kunde inte ha BH utan fick krångla mig ur den på halva vägen, det brann i nacken.
Jävla skit, jag skulle aldrig släpat hem så mycket tyg från Stockholm som jag gjorde, GUD så jag får pröjsa för det nu alltså.
 
Så har jag hittat en ny app...
 
 

Kan inte sluta leka med den...
 
 
 
 
 
 
 
 

Vi ses imorgon igen, natti, natti.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0