Oslagbart...

Två dagar med en ihärdig och stark blåst...
 
 
... men GUD så underbart det har varit!

Stranden har varit nästintill folktom så det har varit tyst förutom havets brus och vi har våra "hemliga" ställen där vi kan ligga och så har vi badat i vågorna.

Oslagbart.

Vad är Gotland när folk TROR att det är dåligt väder alternativt blåsigt och inte åker på stranden:
Ljuvligt.
Mer Gotland åt folket... dvs oss solstollar då.
 
Igår firade vi en nybliven 6-åring med ett väldigt sjyst strandkalas!
Jag älskar strandkalas.

Det blev pizza...
 
 
 
 
... goda bullar (jag lyckades trycka i mig två toscabullar) dricka, kaffe och GODIS.

Vi gottade oss rejält och det verkade som om 6-åringen var nöjd för när vi badade i vågorna så tyckte hon att "detta var den bästa bursdagen/födelsedagen hon haft hitentills".
Ja, jag kunde bara hålla med om att strandkalas med vågbad är bland det bästa som finns.

När jag så imorse såg hur resten av veckan ser ut rent vädermässigt...
Det ser FANTASTISKT UT, sol. sol och åter sol!!!
 
Jag är återigen så tacksam att jag faktiskt tog en vecka till och jag är så tacksam att jag bor på en solig ö, jag ska vila i solen en vecka till.
Jag är till och med sysugen så då är jag nog rätt utvilad.

Vi ses ikväll, ha en bra dag för det ska jag ha.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0