Tenta??????

Go´kväll!
 
Helt slut sitter jag i soffan.
Jobbat och skrattat.
Kastade mig hem vid halv sex  eftersom sonen skulle komma i boet igen och lagade mat.
Åt med tonåringen som var på bättre humör jämfört med tidigare i veckan och sedan drog han på fotbollsträning.
Bäddade rent i sängen och sedan en dusch på det och så var det fredag.
 
 
Ledig helg.
Eller LITE ska jag jobba hemma men det blir mest vila hade jag tänkt.

Så satt jag och läste från skolan att vi har en lektion kvar i yrkeshistoria och sedan skall vi tenta för att avsluta just den kursen.

TENTA???
Va, skall man ha sån´t också?
 
Åh herregud, jag trodde det räckte med alla jäkla uppgifter som skall göras och lämnas in, tycker jag har skrivit så mycket att jag inte borde behöva skriva en rad till.
Hejochhå, här kommer hon som inte har en aning om hur det "riktiga" skollivet ser ut, bara ett och ett halvt år kvar då...
Om det bara gällde sömnaden alltså.
 
Så såg jag denna bilden...
 
 
Alltså om man hittar rätt jeanstyg, hade inte detta varit snyggt till våren?
Fasen, en bomberlacka slänger man ju ihop på en kafferast, måste ha.
Måste ha.
Nu skall jag vila, imorgon blir det bilder från mitt besök hos Fornsalens samlingar, måste berätta om Märthaskolan.
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0