En bonus..

Två dagar utan ett inlägg här men jag har suttit och skrivit en uppsats igår och en "historia" idag och det formilgen kryper i kroppen på mig och ont i nacken har jag också av allt sittande.
Men KLAR är jag om det så blev ett dåligt eller bra resultat.
 
Som bonus till mig själv svängde jag ihop tre nya hängen till mitt Sabo-halsband...
 
 
Väldigt EXCLUSIVA hängen som kostade mig (ihop med tre "klänningar på galge" som jag ska göra öronhängen av sen), 18 kr och det var 6 st små syberlocker på Tradera, en förmögenhet.
Imorgon kör jag symaskinen, eller den hänger redan på, sedan för det väl bli saxen eller strykjärnet i övermorgon.
 
Jag ska faktiskt bli så här kort, imorgon blir det längre, ville bara att ni ska veta jag lever!
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0