Nu har jag blivit jämnårig med min mor......

Viktigt meddelande till allmänheten:
Om jag inte var det innan så är jag det definitivt nu:

Tant.
 
For in en snabbis på Åhlens igår innan dom stängde, hade inte en enda trosa i byrålådan som funkade, bara trasor och omöjliga former som inte passade. 
Kommer in på underklädesavdelningen och det första jag hittar i en låda är MAXITROSAN.

Maxitrosa tänker jag, hur högt går en maxitrosa?

Går in och provar...
Dom gick ÖVER NAVELN.
Oj då.

Herregud så sköna, tänkte jag.
Tittade mig i spegeln och nästa tanke kom till mig:
Men "Hej-Hej" mamma Carina.
 
Herrgud, herregud, herregud, nu har har blivit jämnårig med min mor PÅ RIKTIGT!!!
Står liksom i en provhytt och provar maxitrosor och tycker det är gudomligt skönt, nej, så här kan vi inte ha det och så hoppade jag snabbt ur trosorna.

Jag gick ut igen från provrummet och sonderade terrängen i trosväg, såg på dom små smala trasorna som snart skulle skära in i baken på mig, skära in i magen, sedan tänkte jag på dom undersköna maxitrosorna och... va fan...
 
Rafsade åt mig SEX PAR, gick fram till kassan och slängde upp maxitrosorna med en smäll och tänkte:
And I´m PROUD!
 
Idag har jag haft på mig mitt första par maxitrosor.
Gudomligt, tack gud för maxitrosan.
Nu gäller det dock att se upp i tvättstugan så man inte blandar ihop sina trosor med morsan men har jag tur så går hon snart över till såna här som mormor hade...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0