Full pott...


I måndags hade jag fått mail från skolan angående betyget i "Yrkeshistoria" och jag vågade inte öppna mailet, idag tog jag mod till mig och tittade:

VG. FULL POTT.
 
 
 
Gick vidare in i själva betygsmappen och jag har tagit alla 15 poängen i kursen och ALLA 40 p på tentan och som sagt ett VG.
WTF?

Helt jävla otroligt, jag trodde inte det var sant.


Nog för att jag jobbar hårt för att nå mitt mål och försakar det mesta livet utom jobbet just nu men det är fan-i-mig värt varenda sekund.
Jag kan ärligt talat inte ens förmedla nog många gånger hur lycklig jag är varenda dag jag går till mitt jobb/plugg.

Att jag sedan får högsta betyg i nu två kurser är grädden på moset.

Jag trodde aldrig att min hjärna vid denna ålder skulle fixa det här, jag trodde inte ens att jag var en pluggis.
Men det var jag visst.

Jag är så oerhört lättad, så glad, så överumplad av min egen förmåga.
Nu ska tant krypa i säng, imorgon är en ny dag på jobbet och till helgen skall jag fortsätta jobba, det blir:
Ateljén, hjälpa till att skära ut tyg till stolar hos en vän, sy kuddar i detta UNDERBARA tyget...


 
... påbörja t-shirtar till gubben som fick det i julklapp samt gå hundpromenader såklart!

 
En fullspäckad helg med andra ord.


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0