Det gick åt helvete...

 
Vi börjar med det positiva:
 
- Jag hade tentaplugg i torsdags och det gick jättebra, jag hade verkligen läget under kontroll (återkommer till det)
- Förkylningen har börjat lätta och jag känner mig pigg, igår vände det!
- Jag har betalat räkningar och är för en gångsskull INTE barskrapad, ganska ovanligt för en student.
 
Det negativa:

- Det spöregnar och jag hade tänkt gå långpromenad, verkar inte bli av om man ser på väderkartan, får väl pyssla hemma istället då.
Hoppas på uppklarning till eftermiddagen iallafall, på YR ser det positivt ut, vi håller tummarna.
 
- Tentan igår...
Jo då, jag var sjukt taggad, kände att jag skulle ha detta som i en ask.
 
Tentan släpptes, jag kopierade till wordprogram utanför vårat program i skolan för det systemet hänger sig jämt när fler är inne och jobbar i det och det vill man ju inte under en tenta.
Jag brukar göra så, har aldrig varit något problem innan.

Vad händer igår då?
Jo, detta...
 
 
... det blir tre meter på sina ställen när jag tryckte på ETT mellanslag samt brett mellan raderna.

Hur jag än gjorde fick jag inte bukt med det.
Inte heller sambon som väcktes.

Tientatiden tickade iväg, jag fick härdsmälta och började stortjuta och jag blev HELT BLANK i skallen, kunde helt plötsligt inte ett enda svar.
Jag blev helt blockerad.
Ja vad gör man?
Det gick åt helvete trots att jag fick tillägg av läraren pga av strulet men det hjälpte inte ändå, jag var blank i skallen och det enda jag kunde tänka på var texten.

Jag fick raffsa ihop svar på slutet och lämna in tentajäveln som den såg ut.
 
Jag var sååååååååååå jävla ledsen efteråt, jag visste att jag skulle fixa detta galant och så händer detta.
Knäckt är bara förnamnet.
Jag är glad om jag åtminstone får godkänt och slipper skriva om men jag blir ärligt talat grinfärdig bara av att skriva dessa ord.
 
Jag kommer inte ta högsta betyg i denna kursen och då spräcker jag min svit av "högsta betyg i allt" fram till nu, känns inte kul.
Detta trots att jag knorrade i början över ämnet men jag har lärt mig VÄLDIGT MYCKET som faktiskt är och kommer vara användbart i framtiden.
Kursen tog sig och jag har gillat den.

Nåväl, jag kan inte trolla, nu är det som det är, jag kan inte göra något åt det, jag lägger detta till handlingarna nu och som sagt hoppas att jag slipper en omtenta.
Ska börja min dag här nu, tar och jobbar lite så länge, vi ses ikväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0