Flott värre...

Går på alvedon idag, HEPP!
Pinade mig igenom hundpromenad trots att jag borde låtit bli, HEPP!

Så var jag tvungen att få göra NÅGOT kreativit på min lediga dag trots brakförkylning, det blev en ny gardin till fönstret i trapphuset.
Fick en tygslice från min chef för några veckor sedan efter ett projekt som hon sydde till kunder, tyget kommer från Designer Guild.

Sååååååååååååååååååååååååå vackra tyger från det företaget kan jag bara säga, hade jag varit miljonär... jag hade inrett hela hemmet, det har jag redan skrivit säkert 7000 gånger.
Det räckte till en liten cafégardin så nu är det lyxtyg i trappen åtminstone, flott värre!
 
 
 
 
Har legat nerbäddad sedan klockan 16, sonen har varit här och ätit mat och kommer sedan hit imorgon och bor.
Vi ses imorgon igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0