Nej... inte skrivkramp... tagit paus bara...

God morgon!
 
Nu har det verkligen varit looooong time no see men jag har verkligen behövt en välbehövlig paus från det mesta som jag skrev i mitt förra inlägg.
Från folk, aktiviteter, ja det mesta om jag skall vara ärlig.
Det kändes som jag höll på att sprängas efter en vecka MED semester och jag orkade bara inte vara social en enda sekund till.
 
Jag var tvungen att säga till folk hur läget var och att jag inte orkade med "häng i gäng" på stranden ens och var bara med släkt... i tystnad ibland och prat ibland... och mest lyssna på strandens ljud.
Inte ens ljudbok orkades lyssnas på, jag köpte en pocketbok sista veckan istället.
 
Jag har verkligen bara SOVIT, stranden och se på kostymdramer kvällstid men så var jag utvilad när semestern var slut också.
Jag körde bara lite sömnad, men det var minimalt och även om jag ville sy mer ju piggare jag blev så gjorde jag det inte, då hade jag inte varit ett dugg utvilad i slutändan.
 
Skall lägga upp lite bilder på det sydda framöver men inte idag för jag skall snart sticka till jobbet.
 
Behöver man ens nämna värmen?
Nä.
Det har iallafall vädermässigt varit en perfekt semester, varmt JA, jobbigt ibland men som man har badat och solat, det har varit magiskt.

 
Lyckades starta företag mitt i semestern också så nu är man...
 
 
... PÅ RIKTIGT!
 
Ja, detta blev lite kort men nu väntar jobbet och sedan hem och vila för nästa vecka ska jag jobba med något jag INTE är van med på jobbet:
Produktutveckling.
Tror jag det var.
Bara hoppas men inte fuckar upp, det blir något nytt.
 
Vi ses snart igen, jag är tillbaka i sadeln!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0