Releasefest för Made by Gotland...

 Igår blev det en intensiv dag... igen...
 
 Först iväg till jobbet, sedan hem och byta om och sedan iväg till "Made by Gotlands" release- & mingelfest!
(Kommer bli två inlägg om detta)
 
Det bjöds på snittar och bubbel, jag hade med min Syster-Yster, mamma och sonen (sambon jobbade) och sedan var det ju massor med andra jag kände som var där, det var jättekul.
 
Gjorde sån´t man SKA göra på mingelfest:
Minglade, pratade, visade upp mig och mina "grejer" samt knöt kontakter!
 
 
Här är vackra Julia från filmen i den paisleymönstrade kaftanen...
 
 
 
 
Vackra Kirsten som var konfrancier hade en blå kaftan...
 
 


Julia i kaftanen i viskosjersey kombat med Annika Gustavssons smycken...
 
 
 
 
 
Två timmar mingel och jag kom hem trött och nöjd, tyckte att arrangörerna hade gjort ett väldigt bra jobb med ALLT som dom fixat inför och under kvällen.

Jag kände mer än någonsin:
Det här kommer bli SÅ JÄVLA BRA!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0