Slattkuddar...

"Slattkuddar" på gång till Made By Gotland...
 
 
 
 
 
Dvs kuddar gjorda av dom slamsor som blir över efter dom enfärgade, MBG har valt färgskalan, dessa kommer bli "one of a kind" för allt är beroende på vad som finns kvar i kuddtygs-lådan.
Idag är jag trött, så in i helvete trött faktiskt.
Det har blivit långa dagar och hade jag inte behövt jobba EFTER jobbet, hinna med hunden och sy på nätterna på olika prokekt hade det väl varit fine...
Men jag har jobbat alldeles för långa dagar nu, mellan 14 - 16 timmar.
 
Vanliga jobbet är fullt tillräckligt men jag har mycket jag måste avsluta nu innan nästa måndag.
Nu ska jag piffa till mig, gå till jobbet, hem och sy och förhoppningsvis hinna få träffa sonen som kommit hem från resa inatt.
 
Imorgon ska jag sova länge, vara ledig hela DAGEN och kommer det tyg så måste jag sy en kaftan på kvällen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0