Nu tänker jag på glitterjersey...

Goder kväller!
 
Det verkar ju ha fungerat bra att blogga från mobilen, finemang, då har man det som ett altternativ i framtiden när man inte orkar dra fram datorn.
 
Imorse fick jag prova av Gatsby-klänningen (ber om ursäkt för URDÅLIG bildkvalitet...
 
 
... men den satt som en smäck, skall bara sy ihop lite högre upp framtill vid brösten och så ska den fållas nertill.

Hon hade glömt skorna idag så vi kunde inte nåla upp den framtill (vi hade "ungefärlig klackhöjd" när hon provade med mina skor) utan vi får ta det imorgon och sedan kör jag klart den imorgon.

Sedan kom vi överens om att det blir som ett litet släp som på bilden baktill och kortare fram så hon inte snubblar och med en lyftanordning undertill så att när hon går ute eller ska dansa så lyfter hon bara upp klänningen och hänger den i en öggla över handleden så ingen trampar på bakdelen på dansgolvet.

Det här kommer bli SÅ BRA, den är faktiskt så mycket snyggare i verkligheten och med rätt skor, smycken och håruppsättning med fjädrar kommer den dekadenta Gatsby-bruttan i fusksammet bli helt smashing.
Enkelt elegant.
 
Sitter just nu och tittar på jersey med glitter... vill köpa och sy upp i en likadan klänning och sälja...
 
 
Affordable glamour vare´ja... vill ha själv...
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0